czwartek, 20 lutego 2014

Dzień 50#

Właśnie skończyłam ćwiczyć i już mam filmik nagrany na jutro :D  https://www.facebook.com/daniela.dobrzynska , http://ask.fm/kisskisskisskisskiss
Właśnie skończyłam ćwiczyć :D Byłam znów z Arturem w Kamiennej :D karmiliśmy jak zwykle kaczki i byłam mecze obstawić :D pierwszy co był emitowany już mi nie wszedł to reszty nawet nie sprawdzam :D Podoba mi się oglądalność bo jest ponad 20 osób (Polaków), chociaż chciałabym zainteresować większe grono :D
Dzisiaj doszły mi ciuszki <3
Ta sukienka na spółe z mamą, ale ona jeszcze o tym nie wie, bo sobie ją zamówiła :

Poza tym moje tregginsy i bluzka  :

Jeszcze sobie zamówiłam piękną bejsbolówkę i spódniczkę <3
Byłam sobie z wisią na spacerku, miałam taką chęć na zdjęcia, tylko brak aparatu :c Jeszcze później ciemno się zrobiło i latarnie się nie świeciły to mnie frajerka straszyła :D kiedy przestałam jej wierzyć to nagle jakieś czarne zwierze mi przebiegło koło nogi i zaczęłam piszczeć, na szczęście dydek szedł i miałam z kim wracać:D Nie wiem co tu jeszcze pisać, to już was nie zanudzam :D 
Miłego wieczora :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz