poniedziałek, 3 lutego 2014

Dzień 33#
Jeju ja nie wiem co mam ćwiczyć, nic mi nie wychodzi.. Rozmawiałam dzisiaj z wychowawcą o tych zajęciach z gimnastyki. Mówił, że kiedyś były, ale to chyba nie takie jak bym chciała, bo ta nauczycielka to robiła jako taki aerobik.. wiec nie wiem co teraz ..
***

Patrzcie jaki piękny mi babcia sweterek uszyła :) Jeju jak ja nienawidzę poniedziałków, w weekend się wysypiam w miarę a tu nagle taka pobudka o 7 :C Byłam u dentysty dzisiaj, cykałam się bo miałam mieć wyrywanego zęba, ale jednak innego mi zaczęła robić :D Wróciłam do domu po 18, poćwiczyłam chwilę i zaraz się biorę za matmę, bo jak zwykle zadała milion zadań a ja jeszcze nic nie ogarnęłam. Wy też tak macie że zamiast robić wszystko wybieracie pierwszy przykład i ostatni ?:D 
Jutro jeszcze idę do szogunka do szpitala :):):):):):):):) 
Macie jakieś pytania do mnie ? : http://ask.fm/kisskisskisskisskiss
Miłego wieczora, buziaczki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz