niedziela, 9 lutego 2014

Dzień 39#
Właśnie sobie trochę poćwiczyłam, rozciąganie nóg i stanie na rękach :D Podejrzewam, że później jeszcze raz będę ćwiczyć, bo wczoraj nie dałam rady nic zrobić :D Nie mogę się doczekać ćwiczeń na salce w szkole :D

Wczoraj fajny dzień :D zaraz po tym, jak tatę odwieźliśmy do szpitala do Zgorzelca pojechaliśmy na Niemcy :D w sumie nie myślałam, że tak fajnie będzie :D Pojechałam z Sandrą do Dresden i w sumie zwiedziłam pół miasta, tzn było ciemno to mało co widziałam, byłyśmy z jej chłopakiem i kolegą, nic kompletnie ich nie rozumiałam :D Spróbowałam tam sushi, bo jeszcze nigdy nie jadłam, ale jakoś nie smakowało mi. Jeszcze zamówili 3 typy , jeden z ogórkiem, to od razu wyplułam :D byłyśmy też w takiej fajnej maszynie do robienia zdjęć, hahaha wyszłyśmy jak downy :D ściągnęłam sobie aplikacje Vieber i w sumie całkiem spoko jest, fajnie się z niej korzysta :D
Najlepszy był powrót z Niemiec, wracamy sobie autostradą, nagle wjechała na nią policja, wyprzedziła kilka aut i za nami chyba z 10 min jechali, patrzymy zjazd, to nas wyprzedzili i kazali nam zjechać :D Tam poprosili dokumenty i sprawdzali bagażnik, a tak się uśmiałam, wgl nie mogliśmy się porozumieć :D rozumiałam wszystko co mówili, ale nie umiałam nic powiedzieć :) Hahaha oni tak samo się uśmiali bo nie mogliśmy się dogadać, pytali się gdzie jedziemy i wgl, tacy mili w sumie byli :D Jeju jakie ja wgl mam przypały, trzymam taty telefon i stoimy w szpitalu na korytarzu i jemu telefon dzwoni i słyszę to, ale nie myślałam że ma taki dzwonek i pytam " to twoje? co za wstyd" :D od razu cały korytarz w śmiech .. nie myślałam, że tak głośno to powiedziałam :D
Podwika jutro urodziny ma :D<3
PYTANIA? http://ask.fm/kisskisskisskisskiss
Miłego dnia i wieczora ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz