czwartek, 13 lutego 2014

Dzień 44#
Dzisiaj sobie ćwiczyłam u brata w pokoju :D Umiem już szpagat damski zarówno z lewą nogą w przodzie jak i z prawą, jeszcze przez kilka dni będę ćwiczyła damski, żeby mieć pewność, że zawsze mi wychodzi i później biorę się za męski :D ćwiczyłam także stanie na rękach, już wiem jak utrzymywać równowagę, ale rzadko mi wychodzi :/ Mój brat ćwiczył ze mną, o mało się nie połamał :p Próbowałam znajeźć jakieś nowe figury gimnastyczne, ale nic nie ma w tym internecie ciekawego :c

Bylam dzisiaj u miśka w szpitalu i jutro też idę :D ostatni dzień i ferie <3
Dostałam dzisiaj propozycje zagrania w poniedziałek na turnieju z moją starą drużyną, ale nie wiem czy dam radę, bo mam dentystę i będę miała wyrywanego zęba.. I szogunek wychodzi w Poniedziałek <3 nareszcie :D http://ask.fm/kisskisskisskisskiss
Dobranoc <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz