poniedziałek, 10 lutego 2014

Dzień 40#
Ćwiczenia rozciągające nogi wykonałam, stanie na rękach nie do końca, bo sobie nogę rozwaliłam :c wgl dzisiaj takie szczęście mam, że wcześniej wyciągałam pizze z piekarnika to tak samo  się oparzyłam i z ręki mi skóra zeszła, ale mało, u nogi za to 4 palce mam zranione :/
Podwika dzisiaj urodziny ma <3 dostała ode mnie i od Jadeszki miśka i ciasto ze świeczką, ale w sumie ciasto to jej zjadłyśmy :D Później byłam u dentysty :D Wgl całą noc dzisiaj ładowałam tel i po kilku h mi padła, później się dowiedziałam, że ładowałam z wyłączonym przedłużaczem -,-
Jeszcze czeka na mnie matma :C
Jeju, byle do piątku, bo ferie <3 albo chociaż do środy bo wycieczka <3
Pytania ? http://ask.fm/kisskisskisskisskiss
Miłego wieczora :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz