piątek, 31 stycznia 2014

Dzień 30# - PODSUMOWANIE STYCZNIA
Styczeń to był taki jakby kolejny początek mojej historii z gimnastyką. Do tej pory moje postanowienie noworoczne się wypełnia, tylko szkoda, że nie wiem co dalej.. 

Na tą chwilę umiem:
  • Przewrót w przód
  • Przewrót w tył
  • Szpagat z prawą nogą w przodzie
  • Stać na rękach (ok.5 sek)
  • Mostek z pozycji stojącej
  • Fale ciałem leżąc (nie znam prawdziwej nazwy)
  • Stać na głowię na miękkim podłożu 
  • Gwiazdę
***
Dzisiaj dużo postałam na rękach, nie wiem co robię źle, że nie mogę dłużej się utrzymać niż 5 sek, ale jednak to był błąd, że tak dużo czasu na to poświęciłam, bo przy ćwiczeniach ogólnie rozciągających nie mogłam wytrzymać z bólu głowy i niestety tylko kilka wykonałam.
***
Teraz siedzę sobie z Arturem, ale jestem taka zmęczona, że nie wiem czy zaraz nie pójdę spać, do jutra :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz