czwartek, 30 stycznia 2014

Dzień 29#
Dzisiaj oczywiście rozciąganie i stanie na rękach. Niby widzę różnicę, ale mam wrażenie, że tak na prawdę stoję w miejscu. Brakuje mi kogoś, kto mi pokaże nowe figury gimnastyczne, kto mi wytknie błędy, tak żebym miała większe postępy i miejsca w którym bym mogła ćwiczyć. Dzisiaj na necie poszukam jeszcze może jakiś ciekawych figur gimnastycznych, może coś od jutra zacznę nowego ćwiczyć :D
Pytania czy coś, a może znaleźliście jakieś ciekawe ćwiczenie, czy figurę ? jak coś to możecie mi tu link wysłać :  http://ask.fm/kisskisskisskisskiss
***
Nie dość, że wczorajszy dzień był okropny to noc miałam taką głupią, w ogóle spać nie mogłam ;c Na szczęście już chwile temu poczułam, że humor mi się poprawia :D ale jutro głupi basen to też szału nie ma;/ Muszę pamiętać żeby jutro kupić sobie zeszyt bo już 3 w tym roku szkolnym zeszyt z matmy mi się skończył. Zresztą nie będę was zanudzać, paa, do jutra ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz