czwartek, 3 kwietnia 2014

heeej :D
Dzisiaj na gimnastyce wpadlam na to co nastepne bede się uczyć :D tylko po 1,5h ćwiczeń dopiero zaczęłam próbować ćwiczyć to tak sobie mi to wychodziło :D Stanie na rękach w sumie już całkiem ok wychodzi, przejście czasami wyjdzie, czasami nie :D
Ale w sumie tak od poczatku :D Miałam dzisiaj tylko historię, bo poszliśmy na Traugutta na turniej dolnośląski chłopaków w siatkówkę:D 1 mecz wygrali, później poszłam z Artim na Kamienną, bo nie chciało mi się tam siedzieć:) Mama do mnie pisze, że ma dla mnie fajną oferte, bo umowa na telefon mi sie konczy, chcialam sie dowiedzieć co i jak, czy mi pasuje, czy nie, ale jak zadzwoniłam to mama do mnie, że już podpisała ofertę, czyli zapytała mnie o zdanie po fakcie :D ale w sumie całkiem ok wydaje się ten tel :)
Kupiłam sobie też nowe spodnie dresowe, tak na gimnastyke i wgl :D Jak wróciłam do domu to zaraz poszłam z wisią na spacer :D Jakoś tak chaotycznie wszystko napisałam, ale mniejsza w to :)
http://ask.fm/kisskisskisskisskiss
Miłego wieczora :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz