czwartek, 20 marca 2014

Witam :)
Dzisiaj najlepszy terning :D już wiem jakie błędy robie w staniu na rękach bo mi pani wytłumaczyła i od razu staram się ich nie robić i lepiej wychodzi, gwiazdę złą techniką robiłam, też już poprawiłam i próbowałam wybicie do fiflaka z pomocą pani i Artiego :D byłam na treningu tylko ja i taka jedna dziewczyna i przy którejś z kolei piramidzie źle nam poszło i upadła na rękę i przestałyśmy, to wtedy mogłam sobie poświrować :D Wysiadając z nyski jeszcze w kałużę weszłam -,- to trzeba mieć pecha ..
Później byłam z wisią na spacerku i niedawno wróciłam :D
Założyłam się z Artim, że nie będę jadła słodyczy i chrupek przez miesiąc, bo nie wierzy, że mi się uda, to teraz mam chociaż motywacje :D
http://ask.fm/kisskisskisskisskiss
Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz